Inredning

Har några nätter nu pratat med kollegor om möbler. Jag är väldigt ombytlig märker jag. 

Är inne på min fjärde soffa sen jag flyttade hemifrån 2010. Även femte uppsättningen av köksmöbler. Men nu känner jag mig nöjd. 

Bytte klädsel på soffan i måndags och köpte lite rosa kuddar och en rosa pläd. 

Är även väldigt nöjd med klädställningen som står där fåtöljen stod förut. 

Före byte av klädsel. 

Efter bytet. Var och köpte kuddarna och gardinerna idag. Är inne i någon period då jag är förtjust i just rosa. 

Till hösten sen blir det förmodligen någon mörkare färg på kuddar och gardiner. 

Jag har mer överblick över vad jag har för plagg. Det är rätt skönt det. Blev himla nöjd jag. 

Återstår att se hur länge det får vara så här här hemma. 






Taggar: inredning, soffklädsel;

Kommentera inlägget här :