Tankar

Något som slog mig här om dagen var att jag känner mig så fin i långa klänningar. Även långa kjolar. 

När jag var som störst vantrivdes jag så fruktansvärt. Kände mig kort och tjock helt enkelt. Men inte nu längre! 

Har beställt en lång klänning att ha till vardags men behöver nog flera. 

Har även en hängandes i garderoben som jag ska ha midsommarafton. 

Den har jag tänkt till midsommar. Fyndade den på Bikbok för 99kr. 

Jag känner mig oerhört fin i min julklänning också.  Det är inte bara kroppen som förändras efter operationen. Mycket känslor och tankar försvinner och även andra kommer. 

Och jag ska faktiskt berätta att jag har oerhört lite komplex över kroppen. Det är lite över rumpan. 
Men förr hade jag över alla kroppsdelar i stort sett. Magen, låren, överarmar och lite mer. 

Har heller aldrig varit så fåfäng som jag är nu. Jag har börjat fundera på om jag ska fixa leverfläckarna som jag har på halsen. Har aldrig ens gått i dom tankarna. Även det här med att färga fransar och bryn har jag aldrig gjort innan. 

Men jag har inte börjat sminka mig var jag än ska gå. Vilket jag är glad för. Glad för att jag kan visa mig i mitt skinn. 


Kommentera inlägget här :