Belöningen

Skickade efter lite kläder och skor från Ellos igår. Tänkte att det bli bra belöning på måndag eller tisdag. 

Och nu känner jag att jag absolut är värd det. Visar bara några grejer. Inte riktigt allt. 

En klänning att ha till vardags i vår. 

Ett par vita jeans kan ju kanske funka. Dock är jag rätt säker på att jag kommer smutsa ner dom rätt snabbt. 

Ett par vita sneakers med platå. Tänkte att jag skulle försöka vara lite med i modet i vår och sommar. 

Blev även ett par svarta med lite krokodilmönster. Blir bra när jag är ute i blacka och leker med busfröna. 

Sneakers är inte min melodi egentligen. Men tänker att jag behöver ha snygga vardagsskor. Och dom här är ju rätt enkla ändå. 







Taggar: kläder skor;

Kommentarer :

#1: Veronica Wallgren

Så himla snygga skor!

Svar: Ja, dom var fina så det var bara att slå till😊
Cicci

skriven
#2: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så snyggt

Svar: Tack:)
Cicci

skriven

Kommentera inlägget här :