Buzzning ansiktsmask från Garnier

Jag har fått möjlighet att testa ansiktsmasker från Garnier. Mer exakt Tissue Mask Moisture Bomb.

Jag kommer faktiskt inte dela med mig av dem här. För jag tycker om dem lite för mycket.

Jag blir alltid extra torr om huden när hösten och vintern kommer. Det känns som att huden ska spricka fast jag har smort in mig.
Jag tog en bild före masken. Men tror inte det säger något efter en användning.


Det var väldigt smidigt med själva duken som man la på ansiktet. Först kändes det som att hålen för ögonen var felplacerade. Men med lite pill och fix så fick jag det på plats.
Sen satt den där i 15 min.

Jag blir som alltid illröd efter en ansiktsmask. Ser ut ungefär som när jag bränt mig i solen.
Men det lägger sig efter en kvart eller så.

Som sagt röd som en tomat. Men riktigt skönt att torka bort det överflödiga med en bomullspad.

Nu tre fyra timmar senare så känns det faktiskt inte som att huden ska spricka. Jag känner mig ganska len och fin om huden.
Så dessa masker kommer jag fortsätta använda när huden känns riktigt tråkig.

Kommentera inlägget här :