Fest eller fest, det är frågan.

Sitter och funderar på hur jag ska fira min 30 årsdag. 


Det är ett bra tag kvar. Men jag gillar att vara förbered. 
För ska jag exempel bjuda på mat kan man planera. Även hålla koll på om sånt man behöver är på erbjudande. 

Men frågan är om man ska ha en fest för alla. Eller bara ett öppet hus för dem som vill komma. 

Samtidigt vill jag ju ha en fest med den yngre delen av släkten. Kusinerna som man faktiskt inte träffar så ofta. 

Så funderar jag på var ska man hålla hus? 
Vad ska man bjuda på? Fest eller kalas? Sprit eller inte sprit? 

Det är svårt det här. För vi kusiner har inte grattat varandra så när man fyllt 30. Det har mer varit när man fyller 40. 

Det är 97 dagar kvar tills det händer. 

Hur har ni firat era 30 årsdagar?

Kommentera inlägget här :