Total torka

Har haft total torka här på bloggen. 
Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om. 

Just nu vill jag fokusera på mat och träning. Har starta ett extra konto på instagram för att hålla koll på min träning. 

Men så kommer det en dipp för att knät inte blir bättre som jag önskar. Eller att det generellt bara gör mer ont.    Samtidigt som det är lite svårt att hitta en rolig träningsform som knät pallar. 
Cykling fungerar men det är svårt att trycka på och ge lite extra. 

Imorgon är det träff med läkare. Ska få dem att planera in bort tagning av skruv. Allra helst vill jag bli av med alla skruvar och hela plattan. 
Vi får se vad han säger om det imorgon 

Något positivt är att jag är tillbaka och jobbar natt igen. ÄNTLIGEN vad jag har längtat efter mina nätter. 


Taggar: #knäskad #tibiakondylfraktur #torka #bloggdöd;

Kommentera inlägget här :