Ensamt i stan

Just precis nu är jag lite ledsen. Känner att jag är ensam. Ensam i att jag faktiskt inte har så många vänner. 

Jag har ingen som jag spontant kan gå ut och ta ett glas vin med. Dom flesta har barn eller som nu har dom åkt iväg med sina familjer. 

Det är nu jag önskar att jag hade gjort min operation tidigare. Det hade kanske bidragit till att jag hade utökat min krets lite mer. 

Och nu känns det svårt att skaffa nya vänner. Hur gör man egentligen det? 

För tjejer finns det en app som heter Go Friendly. Men det känns lite pinsamt och konstigt. Ungefär som att bjuda någon på en date. 

Det har väl med att göra att jag är lite blygare. Men det kanske skulle funka om man visste vad man skulle skriva. Även om man visste vad man förväntar sig av den andra människan. Svårt är det. 

Kommentera inlägget här :