30 års fest

Har bestämt mig för att ha en fest. Och det blir nog den 19/8 vecka 33. 


Men nu kommer nästa problem eller tankar. 

Jag vill bjuda på käk och efterrätt/fika. Och så dricka till det då. 

Men vad för mat ska man bjuda på. Det som jag först tänkte var tacos. Finns något för alla då. Men så tycker jag väldigt mycket om exotisk planka. Vilket skulle kunnas göra själv. Med sallad och hemmagjord potatissallad är det väldigt fräscht och enkelt. 
Då skulle jag kunna lägga lite extra krut på kaffebordet. 

Och är jag riktigt snäll så kan man få lite hjälp av vänner och familj att fixa.  

Är rädd för att folk ska tycka att jag tar i eller inte gör tillräckligt. 

Detta övertänkande hela tiden. Jag vet ju att jag ska göra som jag vill ha det. 

Har ni några förslag på bra mat som är lätt att ordna till många?  

Kommentera inlägget här :