Let's Deal

Den här månaden har tillväxten på min plånbok varit dålig. Så jag har tänkt att fransar och bryn får vänta tills nästa månad. Och att få naglarna fixade till bröllopet 20/5 är inte på tal. 

 
Men så imorse kom jag på att Let's Deal brukar har erbjudande! 
 
Så in och kollade igenom deras erbjudande. 
Jag hittade två stycken erbjudande som jag tyckte var väldigt bra. 
 
Det första var från Nexus Nailbar som finns här i stan på Slottsgatan. 
 
 

Jag vill inte ha några lösnaglar eller så. Vill bara få lite färg på naglarna. Så detta tyckte jag verkar toppen. Och det kostar 119kr. 

Kollade upp salongen på instagram och Facebook också. Enligt bilderna så verkar tjejen där vara duktig på det. 
 
Så hittade jag ett erbjudande på fransar och bryn. 
Det var två erbjudande som man kunde välja mellan. Jag valde erbjudandet med färgning av fransar och bryn + brynformning. Detta var på Lashes & Nails på Bredgatan 24. 
 
 

Även denna salong hittar man på Facebook och instagram. Så man kan för det mesta hitta bilder på deras "arbeten" 

 
Ögonbrynen kunde jag fixa redan idag. Och man bokade via hemsida. Smidigt som tusan. 
 
Så kan verkligen rekommendera att testa Let's Deal. 
 
 
Tidigare har jag bara köpt grejer via appen. En uppsättning Margretheskålar från Rosti Mepal. Ni vet skålarna som designades av Sigvard Bernadotte. 
Och så hittade jag "verktyg" för att kunna "klämma" finnar och väldigt svarta pormaskar. 
 
Så man kan hitta andra bra saker också. 

Kommentera inlägget här :