Kläder och selfies

Jag brukade inte gilla att fota dagens kläder eller ens ta selfies för den delen. Men det har ju ändrats nu. Det är liksom en bild varje dag. Dels för att jag faktiskt köper lite nya kläder. Men också för att jag tycker om mig själv. Och jag tycker att kläder sitter bättre nu. 
 
Detta inlägg blir ett rent inlägg för mitt egos skull. 
 
 
Den här klänningen är från New Yorker. Det är nog 10 år sen jag köpte ett plagg där. 
 
För mig är kjolen och denna topp helt makalöst bra. Det är bara storlek M i båda delarna. Känns rätt bra det. 
 
Den här klänningen är en favorit, Känner mig riktigt snygg i den här. Från Cubus. 
 
Kjolen är från Lager 157 och linnet från Kappahl. Lager 157 upplever jag som väldigt små i sina storlekar. 
 
Denna kjol gillar jag bara så mycket! Den är från H&M och är i storlek 44. Det har jag inte haft sen högstadiet tror jag. Jag har fortfarande mage. Men jag har lixom accepterat det och trivs bra ändå.
 
Känner mig till och med bekväm att fota lite på gymmet. Hände väl knappast förr. Glad är ordet. 
 
Hade varit och fixat brynen och fransarna här. Det känns lyxigt om något nu för tiden. 
 
En självis från Harrys. Gladast av dom alla var jag :)
 
Mycket egoistiskt inlägg här nu. Men tänker att det är min tur att vara det nu. 
 
Taggar: Ego, kläder;

Kommentera inlägget här :