Förändring

Jag tror livet är lite roligare så här ca 25 kg lättare. Det är roligare att köpa kläder. Jag bryr mig mer om hur jag ser ut än innan. Jag tycker det är roligare att bry mig om hur jag ser ut. Det är värt besvären eller hur jag ska förklara. Roligare att bry sig om man märker en positiv skillnad. 

Jag har plockat ögonbrynen som jag inte gjort sen den gången i högstadiet. Även färgat ögonbryn och ögonfransar som jag aldrig gjort innan. 
Jag kan meddela att jag kommer fortsätta med det. Så galet nöjd med det. 
Kan bara rekommendera Sandra på modeklipparna. 
Inte den bästa kvalitén på bilden. Men man ser resultatet i alla fall. 

Har även investerat i lite smink och borstar. Så jag ska öva på att applicera foundation med borste. Jag är ju ingen hejare på det här med sminkning. Har ju inte brytt mig för mycket om det förut. 

Hon som jobbade på Kicks sa att Smashbox var bra. Jag hoppas hon inte ljög för att sälja för mer pengar. 



Två egobilder. På onsdag om jag är frisk ska det fixas med linser. Glasögonen börjar kännas stora. Tänker ändå ha kvar dom för kunna växla mellan brillor och linser. 

Taggar: Ego;

Kommentera inlägget här :