Lördag

Idag vaknade jag otroligt nog innan klockan ringde. Så det var bara att dra i sig ett stort glas mjölk och ge sig ut på cykeln. 
 
Kom på nackdelen med att inte ha en cykeltröja med ficka. Eftersom jag inte har någon cykeldator än så hade jag med mig telefonen. Fast jag fick ha den i bh-n. Var ska jag annars ha den? 
Jag har skickat efter en cykeldator med GPS. 
 
Det blev en Garmin Edge 200. Skickade efter den från Team Sportia för 799kr. Fanns en Garmin Edge 500. Men den kostade typ dubbelt så mycket och mer avancerad. Jag känner att den här täcker mina behov. Jag vill kunna se hur långt jag cyklar, hur/var, hur snabbt och kanske senare genomsnitt på hastigheten. 
 
Man är ju för jävla sexig i cykeloutfit med tillhörande hjälm och skor. Cykelbyxorna är dock lite för små. Men så är det ju när man ligger mellan två storlekar. Jag vill inte ha för stora kläder heller. Så från och med nu kan det bara bli bättre. 
 

Kommentera inlägget här :