Selfies

Hittade gamla självisar bland fotografierna som låg i lådan. Från 2006 fram till typ 2008 eller senare. Det liksom känns konstigt att se sig själv så stor! Jag har vant mig snabbt vid att inte se så stor ut på bilder. 

Den är från lillebrors studentdag. Tjockhulda som jag brukade kalla mig själv. 

Den här tror jag är från 2007. Men det kan vara från 2006 efter studenten också. Notera den gamla hederliga Sony Ericsson W800i som jag har i näven. 

Det här vet jag inte när den är ifrån. 2007 kanske? Full och glad i alla fall. 

Den här är från studentbalen. Kände mig fin men tjock. 

Studentfotot. När jag ser håret vill jag att mitt hår ska växa snabbare. Vill ha håret till axlarna!  

Slänger upp några yngre självisar. Så jag kan se skillnaden. 





Den är från igår. Innan jag drog iväg till dopet! 

Taggar: ego, självisar;

Kommentera inlägget här :