Ny hobby

Har försökt blogga via iPad i evigheter nu. Men det fungerar inte alls att infoga bilder! Dåliga app!

Men får ta det via mobilen nu. Så jag hoppas det ser okej ut i alla fall. 

Har börjat med färgläggning som ny hobby. Innan har jag bara haft målarböcker för barn. Och det är ju roligt det med. Men hittade för vuxna på maxi för ett tag sedan. 
Jag får inte nog av det! Kan hålla på i timmar. 

Millie har några böcker till som jag nog ska köpa någon dag. 

Dessa två kostade 69,90 kr/st på Gekås. Och pennorna 99 kr. Pennorna från Stabilo är snordyra på typ akademibokhandeln. Så det var bara att slå till. 














Hade jag fått välja hade jag skippat jobbet och suttit och målat istället. 

Man blir aldrig äldre än vad man gör sig. 
Taggar: hobby, måla;

Kommentera inlägget här :