Kroppen

Idag är en sån bra dag!! 
 
Mår fantastiskt och jag känner mig allmänt på topp. 
 
Här om veckan mätte jag alla kroppsdelar och jämförde med siffrorna från operationsdagen. Totalt överallt på kroppen har det minskat 114 cm. Det känns så himla bra! 
 
Dom övre bilderna är från den 20/4 och dom nedre från 14/8. 
 
Den här är ifrån idag. Och jag mår inte dåligt när jag ser mig i spegeln i underkläder. Tvärtom väldigt stolt över mig själv. Och över att jag vågade ta beslutet att göra operationen. 
 
Tror även att slitet med promenaderna och crosstrainern börjar märkas. Snart syns nog styrketräningen med. 
 
Gjorde en sån av bilderna framifrån. Den från idag och den från den 14/8. Som sagt snart syns nog styrketräningen också. Hoppas Anton på gymmet kan fixa det. 
 
 
 
Livet leker!! 
 
 



Taggar: kroppen, operation, träning;

Kommentera inlägget här :