Tålamod lönar sig

När jag började träna X-force i september så tänkte jag att det skulle byggas muskler.
När då andra mätningen visade att jag hade förlorat muskelmassa så ville jag egentligen inte styrketräna mer. För till vilken nytta var det om jag bara förlorade muskler i alla fall. 
Men så frågade en kompis mig hur mycket jag skulle ha förlorat utan att ha tränat. Just då kände jag för att vara lite nedstämd och ledsen över det. Men sen när man får tänka lite så sjönk frågan in i skallen.
Hur mycket muskler skulle jag ha förlorat egentligen utan träning? 
Så det var ju bara att le och köra på. 
Sen har jag varit dålig på att boka in nya mätningar så från 19/10-15 blev det ingen fören 7/1. 
 
Det fina med allt är att det dokumenteras med bilder. Så jag har satt ihop bilderna åt er. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är så sjukt nöjd. Men ännu bättre ska det bli. 
 
Taggar: Ego, GBP, gastricbypass, kroppen, träning;

Kommentera inlägget här :