Ej ätbart

Är hemma och är sjuk typ dag 2,5. 
Och igår tvingade jag mig iväg för att köpa lite mediciner på Apoteket och en sväng för att köpa lite mat. 

Gick då förbi hyllan med jordgubbskräm och blev så sugen! 
Så jag köpte en förpackning av Ekströms extra prima. Kräm med lite bitar i. Älskade den innan operationen. 

Och så hällde jag upp en liten skål med lite mjölk. Åt ungefär 3/4 utan problem. Sen började jag må så illa! Efter ett liten stund så började slem komma upp. Slem som smakade jordgubbskräm. Även kräm kom upp. 

Precis samma effekt som när jag dumpade på färdiggrillad kyckling från Ica. Så det är ytterligare en produkt jag inte kan äta efter operationen. 

Och jag är på ett sätt lite glad. Jag dumpar på väldigt väldigt få saker. Det är dom två och om jag äter för mycket. Så jag har ibland tänkt att jag inte har någon sån effekt kvar av min operation. Men det har jag. Och jag blev samtidigt lite glad när det hände. Har inte hänt på kanske ett år. 

Ett big no no hemma hos mig nu. 


Kommentera inlägget här :